• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tråden om Holm Bank

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Om det står pågående på Betalo. Är allt klart då? Eller kan Betalo fucka sen.
Ja då! Samma på mig!
Jag gjorde överföringen igår kommer få pengarna imorrn. Fick detta till svar av kundtjänsten på betalo:
rad -##

Hej igen,

Du kan inte själv välja betalningsdag utan första möjliga dag väljs åt dig. Understiger betalningen 3000 kr så blir betalningsdagen om 1 bankdag oavsett korttyp.
Överstiger betalningen 3000 kr så blir betalningsdagen:
- om 2 bankdagar för betalningar med Visa och Mastercard
- om 4 bankdagar för betalningar med American Express

Det tar alltså så lång tid att processa betalningen samt att den är över 3000 kr, därför kommer den utföras imorgon.
 

Mnord

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
27 Januari 2013
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
38
Poäng
137
Kommer inte ens in i appen. Får bara att jag inte har något BankID till mitt persnummer... mycket märkligt!
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Backstory:

Blev beviljad för 10.000kr kredit, valde 12 månaders avbetalning, signerade avtalet och kunde den inte logga in. Skickade ett mail till dom. Kom in idag men står då att kortet är avslaget, allt annat är upplagt.

Fick svar nyss att de hade problem med appen igår men att det går att logga in nu. Jag svarade att jag kommer in men att jag dock fått avslag vilket är märkligt.

Inte som att man är berättigad lån någonstans men trött på aktörer som beviljar och sen ändrar sig, lider verkligen med dom som får senare avslag vid större lån.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
Om 2-3 månader kommer första tråden/frågan om vilket inkasso Holm använder:rolleyes:
Nu är du extremt rolig :facejoy::facejoy::facejoy: Men jag tror att tråden kommer betydligt tidigare än så :rolleyes:

och glöm inte tråden om att de nu börjat rapportera till uc;)
 
Senast ändrad:

lån

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
26 September 2013
Meddelanden
245
Mottagna reaktioner
97
Poäng
257
Det gick bra att föra över till Skrill för att sedan begära uttag på hela beloppet. Får ut 49430kr efter avgifter till mitt bankkonto av totala kreditutrymmet på 50000kr vilket känns ok.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp